O kwasie mlekowym słów kilka...

2017-01-17
O kwasie mlekowym słów kilka...

Tlen – potrzebny do życia każdemu człowiekowi, a szczególnie sportowcowi! Jeśli wybierasz się na trening, zdajesz sobie sprawę, że mięśnie nie będą optymalnie pracować bez dodatkowego wsparcia. Uważa się, że najwięcej energii dostarczają węglowodany, dlatego pamiętaj o ich właściwym przyswajaniu. Brak odłożonego glikogenu w mięśniach narażonych na wysiłek sprawi, że może zabraknąć Ci odpowiedniej dawki tlenu. Co to oznacza? Wytwarza się kwas mlekowy – wróg każdego zawodnika...
Przeszkoda w mięśniach sportowca dzieli się na dwa rodzaje: proton i mleczan. Pierwszy z nim odpowiada chociażby za spadek pH krwi oraz mięśni. Możesz skutecznie walczyć z kwasem mlekowym, jednak Twój organizm potrzebuje wsparcia. Skutecznie pomożesz, stosując odpowiednią suplementację. Badania naukowe potwierdzają, że sprzymierzeńcem każdego zawodnika jest beta alanina. To aminokwas, dzięki któremu pozbędziesz się bolącego problemu.

Jak to działa?
Składnik ten nie bierze udziału w budowie białek, jednak jest dla organizmu bardzo pomocny. Beta alanina pomaga w zwiększaniu poziomu karnozyny w mięśniach, co będzie dla Ciebie zbawieniem właśnie podczas treningu. Gdy wybierasz się na ciężki trening, musisz liczyć się z powstawaniem kwasu mlekowego. Ten uboczny produkt sprawia, że przepływ impulsów nerwowych staje się zaburzony, a dodatkowo osłabia kurczliwość mięśni. Dzięki odpowiedniej ilości karnozyny w organizmie hamowany jest spadek pH, dzięki czemu zostaje przywrócona równowaga kwasowo-zasadowa. Odczujesz to na własnej skórze, gdy zobaczysz, że stać Cię na dłuższe i bardziej efektywne działanie. Poznaj moc właściwej suplementacji i wyeliminuj zakwaszenie. Niech nic nie powstrzyma Cię przed kolejnym rekordem!

Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel