TriCentre.pl w nowej, ulepszonej odsłonie
Źle funkcjonujący sklep internetowy to ogromny problem zarówno dla właścicieli jak i samych klientów. W przypadku Tricentre.pl decyzja o szybkiej migracji okazała się bardzo dobrym wyborem. W ramach pakietu wdrożeniowego BASIC w bardzo krótkim czasie powstał przejrzysty i nowoczesny sklep internetowy w ramach wdrożenia pod klucz. "Z uwagi na to, że zależało nam na szybkim wdrożeniu sklepu i szybkiej migracji nie chcieliśmy zbytnio komplikować procesu tworzenia sklepu. Sam proces wdrożenia przebiegł sprawnie chociaż nie odbyło się bez problemów przy imporcie danych, aczkolwiek problem nie leżał po stronie IAI-Shop.com, a był związany z poprzednią platformą. Wygląd sklepu spełnił nasze oczekiwania chociaż nie odbyło się bez kilku zmian po uruchomieniu sklepu co było naturalną koleją rzeczy po uruchomieniu sklepu. Generalnie feedback od naszych klientów jest dobry i najważniejsze jest to, że odkąd przeszliśmy na IAI-Shop nie mieliśmy ani jednego telefonu, od klienta z problemami przy złożeniu zamówienia czy z informacją, że w ogóle nie mógł takiego zrobić. Bardzo pozytywnie oceniam wdrożenie pod klucz. Pomogło nam zaoszczędzić bardzo dużo czasu, którego nam ciągle brakuje w sezonie sprzedażowym." - mówi Maciej Czaja z Tricentre.pl.
Wywiad z Maciejem Czaja z Tricentre.pl
IAI-Shop.com: Jesteście z nami od niedawna. Jak z perspektywy tego czasu oceniacie system IAI-Shop.com? Z których rozwiązań IAI-Shop.com jesteście najbardziej zadowoleni?
Maciej Czaja, Tricentre.pl: Sklep oceniam bardzo dobrze. Po pierwsze działa i skończyły się problemy z telefonami od poirytowanych klientów mających problem z złożeniem zamówienia. Na pewno zadowoleni jesteśmy z maski sklepu i ogóły modułów/ integracji które usprawniły naszą pracę i przekładają się już na zwiększony ruch w sklepie.
IAI-Shop.com: Dbacie o bezpieczeństwo, czego potwierdzeniem jest wykorzystywany w sklepie certyfikat SSL. Wszystkie dane na stronie sklepu są szyfrowane, a klienci bezpiecznie mogą robić zakupy. Czy to rozwiązanie wpłynęło na większe zaufanie waszych klientów i przekłada się na większą sprzedaż?
Maciej Czaja, Tricentre.pl: W obecnych czasach gdy co rusz słyszymy o kradzieży środków finansowych czy danych osobowych klienci na pewno zwracają uwagę czy połączenie ze sklepem jest bezpieczne i chroni wystarczająco ich dane. Mimo, że działamy w branży e-commerce to uważam, że nadal cały handel opiera się na zaufaniu i wiarygodności.
IAI-Shop.com: Z racji dość drogiego sprzętu oferujecie swoim klientom możliwość wypożyczenia i przetestowania sprzętu przed zakupem. Czy i jak to rozwiązanie przekłada się na sprzedaż?
Maciej Czaja, Tricentre.pl: Akurat sprzedaż tak specjalistycznych produktów jak pianki do triathlonu czy siodełka do rowerów triathlonowych wymaga zwykle uprzedniego testowania. Niezwykle trudno jest kupić pierwszą piankę triathlonową nie wypróbowawszy jej uprzednio. Możliwość wypożyczenia sprzętu do testu na pewno jest tu pomocna. Bardzo często klient po takim testowaniu zainteresowany jest kupnem sprawdzonego przez siebie produktu.
IAI-Shop.com: Co jest receptą na sukces w Państwa branży?
Maciej Czaja, Tricentre.pl: Obawiam się, że nie ma recepty na sukces ale ciężka praca, wiarygodność, rzetelność i zaufanie na pewno pomaga w dążeniu do niego.