Nowy design, nowe logo, nowe produkty - odżywki Squeezy z powrotem w TriCentre!

2022-08-12
Nowy design, nowe logo, nowe produkty - odżywki Squeezy z powrotem w TriCentre!

Historia marki Squeezy sięga roku 1978. Wówczas opracowany pierwszy na świecie żel energetyczny i tym samym niemiecka firma stała się pionierem w tym segmencie odżywek dla biegaczy, kolarzy, triathlonistów i innych wyczynowych sportowców.

Obecnie Squeezy kojarzone jest z nowoczesnością w zakresie produkcji suplementów dla zawodników o różnym poziomie zaawansowania. Posiada kompleksową ofertę żeli, batonów i napojów energetycznych, które charakteryzuje myśl przewodnia w działaniu marki: zrównoważony rozwój w kwestii efektywności i tworzenie odżywek przyjaznych dla żołądka każdego, nawet najbardziej wymagającego sportowca.

2022 r. to dla Squeezy zwiastun szóstej już generacji produktów, a przy tym prawdopodobnie najważniejszy krok w historii firmy. Odpowiadając na potrzeby rynku i chcąc spełnić oczekiwania stawiane przez zawodników, marka postawiła na rebranding w kwestii wizualnej, a także dopracowanie już obecnych i stworzenie nowych produktów. Wszystko po to, by kompleksowo wyposażyć sportowców w niezbędne podczas treningów i zawodów odżywki.

Oprócz innego designu, kolorów firmowych, logo i powrotu naszej maskotki „Pedro” (pirania), jest to przede wszystkim radykalna modyfikacja na w pełni zrównoważoną firmę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak marka realizuje ten plan i założone sobie na rok 2022 cele, sprawdź nowy wpis o zmianach w Squeezy.

squeezy
Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2022
pixel